Jdi na obsah Jdi na menu
 


Ducati

5. 2. 2009

DUCATI

SUPERBIKE
Ducati dále pokračuje ve vývoji superbikové řady, která skvěle kombinuje okruhovou výkonnost s unikátním stylem. Revoluční modely Desmodici RR a 1098 nahradily modely 999 Testastretta a 749 Testastretta a 998 a 748. Modely 998 a 748 sice nadále po jistou dobu zůstanou v nabídce, ale pouze ve standardním provedení. Nové modely 999 a 749 dále rozvíjejí italský design a samozřejmě nabízejí ty nejkvalitnější komponenty. V závodech prověřené motory, odpružení a brzdy by se měly postarat o pokračující úspěch Ducati na závodním poli i v příštím roce. Ducati vsadila na tradiční prvky - trubkový rám, dvouválec do L a desmodromický rozvod ventilů, které skombinovala s moderní elektronikou, novou aerodynamikou, asymetrickým výfukovým systémem a zvláště se zaměřila na ergonomii jezdce a snadnou údržbu.

SUPERSPORT
Za řadu let modely Supersport o Sport získaly uznání za svou ovladatelnost, lehkost, hladkou dodávku výkonu a všestrannost. Ducati v tomto úspěšném směru dále pokračuje a stroje dále vylepšuje. Kombinace dvouválce do L a trubkového rámu je stále velmi úspěšná.
Přibyly 4 nové modely: 620 Sport a 800 Sport a Supersport 800 a Supersport 1000 DS. Zajímavé je, že Ducati vsadila na nový, lehký model 620 Sport. Jedná se o snadno ovladatelný stroj s ekonomickým provozem, který zároveň nabízí slušnou výkonnost. Stroj přejímá řadu klíčových prvků od svých větších sourozenců - vstřikováním osazený motor zasazený v trubkovém rámu. K dostání bude v polo- nebo plně kapotované verzi.
Typickými rysy 802cc motoru použitého v modelech 800 Sport a Supersport 800 jsou nenáročná výkonnost a jednoduchá konstrukce. 800cc motor má oproti současnému 750cc motoru, který nahrazuje, výkon zvýšený o 10 koní. Navíc má šestistupňovou převodovku namísto pětistupňové, která dovoluje plně využít sportovní potenciál motoru. Poslední novinkou v této řadě je model Supersport 1000. S novým 1000cc motorem, vstřikováním paliva a vylepšeným odpružením to je nejvyspělejší a nejvýkonnější Supersport od Ducati. Modely Supersport a Sport nabízejí jistou jízdu a slušnou kvalitu a jsou skvělou cestou, jak vstoupit do světa sportovních motocyklů Ducati.

SPORT- TOURING
Tradice sportovně cestovních strojů Ducati začala v roce 1957 s modelem 175TS. Ve své době se jednalo o velmi vydařený stroj, který oproti standardní 175 měl vyšší výkon a lepší komfort, navíc byl ve dvousedadlové verzi a nabízel uvolněnější jízdní polohou. Současné sportovně cestovní modely v tomto trendu pokračují - jsou komfortní, výkonné a skvěle ovladatelné. Kombinace komfortu, schopnosti pojmout zavazadla, sportovního podvozku a odpružení vytvářejí všestranný stroj, který uspokojí řadu náročných jezdců. Výkonný desmodromický motor se vstřikováním paliva a počítačovým řídícím systémem uložený v superbikovém rámu, spolu se sportovními brzdami a odpružením, garantuje jisté a kvalitní svezení.
Tato řada zahrnuje modely ST2, ST3, ST4, ST4S, ST4S ABS a nově Hypermotard 1100 i Multistrada MTS1100. Přidání protiblokovacího systému ABS dále zvyšuje jistotu a bezpečnost při cestování. Tyto čtyři modely s rozlišnou výkonností a výbavou zajisté uspokojí široký okruh jezdců, kteří od stroje vyžadují optimální výkonnost jak při cestovní, tak sportovní jízdě.

MONSTER
Při svém představení Monster vytvořil novou kategorii motocyklů. Pro příští rok budou Monstery k dostání se čtyřmi různými objemy motorů - 620, nová 800 a 1000 a radikální 916cc S4. Kdo se nespokojí se vzhledem sériového Mostera, může přikoupit řadu doplňků - od ručně stříkané nádrže, přes řadu hliníkových a karbonových dílů, výfukových systémů až po stovky dalších doplňků, které změní vzhled sériového stroje a navíc vylepší i jeho výkonnost. Ducati ke každému novému Monsteru automaticky přidává katalog DUCATIPERFORMANCE.
Nejpodstatnější změnou v modelové řadě Monsterů jsou dva nové motory o objemech 800 a 1000cc, která nahrazují 750cc a 900cc motory. 800cc motor, který nahrazuje 750cc motor, má o 9 koní vyšší výkon a šestistupňovou převodovku (oproti pětistupňové). 800cc motor má hliníkový koš spojky a lamely, což se odráží v nižší hmotnosti a setrvačnosti. Druhou novinkou je 1000DS s novým 1000cc vzduchem chlazeným motorem s dvojicí svíček na válec. Motor 1000DS má podobně jako M800 hliníkový koš spojky a hliníkové lamely. M1000DS navíc používá vysoce výkonnou suchou spojku.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář